Методична скарбничка

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2


https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2


https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2


https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+QMS101+2021_T2


Методична робота з педагогічними працівниками навчального закладу спрямована на виконання Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає індивідуальну та колективну діяльність щодо впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій та передового педагогічного досвіду.

    Єдина методична тема, над якою працює колектив Рогачинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у 2022/2023 навчальному році:  "Формування ключових компетентностей здобувачів освіти для успішної самореалізації в суспільстві на засадах «педагогіки партнерства», як одного з основних компонентів Нової української школи"

 

 Основні напрями в роботі над методичною проблемою:

·    вивчення нормативно-правової бази; оволодіння методологічними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом), сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки, методикою викладання предмета, забезпечення рівня освіти відповідно до державних вимог і стандартів;

·    вивчення та використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, ефективного педагогічного досвіду; розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів; впровадження результатів наукових досліджень, які сприяють індивідуальному розвитку кожної дитини;

·     вивчення й аналіз стану викладання, якості навчальних досягнень учнів, рівня їх вихованості; виявлення труднощів у засвоєнні програмного матеріалу, запровадження сучасних методичних виявлень обдарованих дітей;

·     інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін;

·    апробація та введення нових освітніх технологій і систем;

·    всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості новими педагогічними технологіями;

·    підвищення рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів, перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти навчання;

·    сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності;

·    забезпечення якісного впровадження системи спеціалізованої підготовки у профільних класах, зорієнтованої на індивідуалізацію навчання та наступність між загальною і професійною освітою та вищою школою.

З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:

- Методична рада;

- МО учителів початкових класів (кер. Легета Г.М.);

- МО учителів природничо-математичного циклу (кер. Перунова І.Б.);

- МО учителів суспільно-гуманітарного циклу (кер. Кузьмишин Л.А.);

- МО класних керівників (кер. Качмарик І.Я.)

Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

- результати навчально-виховної роботи:

- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;

- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;

- діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

- аналіз стану викладання предметів:

- стан виконання навчальних планів і програм;

- використання інноваційних технологій, їх ефективність;

- апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;

- стан позакласної роботи вчителів з предметів;

- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

- аналіз роботи за рік та перспективне планування.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

1) Самоосвіта педагогічних працівників ;

2) Атестація і творчі звіти педагогів :

3) Курси підвищення кваліфікації вчителів ;

4) Семінари-практикуми (районні та шкільні);

5) Конкурс "Учитель року”;

6) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;

7) Участь у роботі предметних декад, методичних нарад;

8) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів та МАН;

9) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально- виховної роботи.

10). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.

 

Основна мета методичної роботи – підвищення рівня професійної майстерності педагогів.

 

Завдання методичної служби школи:

– організація неперервного вдосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;

– проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду;

– робота з обдарованими дітьми, підготовку до ефективної участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін, конкурсів, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН України;

– сприяння видавничій діяльності вчителів;

– інформаційне забезпечення педагогічних працівників із проблем освіти, педагогіки, психології, науки і ефективного педагогічного досвіду;

– упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів школи;

– підвищення ролі ШМО у безперервній освіті педагогів.

 


План підвищення кваліфікації педагогічних працівників